임시창고

남녀상렬지사

bthong 2014. 8. 15. 04:00

 

이 멋진 곡이

가만히 들어보면 이상하다 ㅎㅎㅎ

금지곡이 되지 않은게 참으로 이상하다..

한국말로 하면 남녀상렬지사 정도 되는 것 같은데...^^*

누가 번역해 둔 곡이에요~! 아래~!

하여간 음악이란~~~ 멋진 것이에요~!

 

 

Take it easy with me, please

Touch me gently like a summer evening breeze

Take your time, make it slow

Andante, Andante

Just let the feeling grow

나와 함께 편하게 쉬도록 해요.

여름 저녁에 부는 가벼운 바람처럼 나를 부드럽게 만져주세요.

서두르지 말고, 천천히

안단테 박자로

사랑의 감정이 더 자라게 그냥 놔두세요.

 

Make your fingers soft and light

Let your body be the velvet of the night

Touch my soul, you know how

Andante, Andante

Go slowly with me now

당신의 손놀림을 부드럽고 가볍게 하세요.

당신의 몸을 한 밤의 벨벳으로 느낄 수 있게 해주세요.

내 영혼을 만져주세요. 당신은 어떻게 하는지 알잖아요.

안단테 박자로

나를 천천히 사랑하세요.

 

I'm your music

(I am your music and I am your song)

I'm your song

(I am your music and I am your song)

Play me time and time again and make me strong

(Play me again 'cause you're making me strong)

Make me sing, make me sound

(You make me sing and you make me...)

Andante, Andante

Tread lightly on my ground

Andante, Andante

Oh please don't let me down

나는 당신의 음악입니다.

나는 당신의 노래예요.

나를 반복해 연주해서 강하게 만들어 주세요.

안단테 박자로

나의 땅을 가볍게 밟아주세요.

안단테 박자로

오, 제발 나를 실망시키지 마세요.

 

 

There's a shimmer in your eyes

Like the feeling of a thousand butterflies

Please don't talk, go on, play

Andante, Andante

And let me float away

당신의 눈이 가볍게 깜박이는 것은.

수천 마리의 나비가 나는 느낌을 주어요.

아무 말도 하지 말고 그냥 연주만 하세요.

안단테 박자로

내가 표류하게 해주세요.

 

I'm your music

(I am your music and I am your song)

I'm your song

(I am your music and I am your song)

Play me time and time again and make me strong

(Play me again 'cause you're making me strong)

Make me sing, make me sound

(You make me sing and you make me...)

Andante, Andante

Tread lightly on my ground

Andante, Andante

Oh please don't let me down

나는 당신의 음악입니다.

나는 당신의 노래예요.

나를 반복해 연주해서 강하게 만들어 주세요.

내가 당신을 위해 노래할 수 있게 해 주세요

안단테 박자로

나의 땅을 가볍게 밟아주세요.

안단테 박자로

오, 제발 나를 실망시키지 마세요

Make me sing, make me sound

(You make me sing and you make me...)

Andante, Andante

Tread lightly on my ground

Andante, Andante

Oh please don't let me down

Andante, Andante

Oh please don't let me down...

제가 당신을 위해 노래할 수 있게 해주세요

안단테 박자로

나의 땅을 가볍게 밟아주세요.

안단테 박자로

오, 제발 나를 실망시키지 마세요